Arkadaşlar benim regl ağrılarım hayatımın en iğrenç günleri olarak geçiyo. Doğumdan sonra azalır deniliyo ama tam tersi benim on kat daha arttı. Ölüyorum ağrılardan.
20-30cc zar zor sütüm var sağıp veriyorum emmediği için.
Ağrı kesici almıyodum dayanmaya çalışıyodum ağlaya sızlaya.
Ama bu ay ağrı kesici içmeden geçiremicem ağrılardan bebeğimle de ilgilenemiyodum.
Parol içsem, sütümü bir öğün vermesem olur mu? İçtikten hemen sonra mı sağmalıyım nasıl yapıyosunuz ağrı kesici alınca?