alyatosum Alpaslanceylan belki o da yürüyecektir canım ben hep ellerinden tutup yürütüyordum koltuk kenarlarından tutunarak kendi yürüyordu ben kenara sevdiği oyuncakları koyuyordum onları almak için yürüyordu derken yürüdü gitti birden 😊
Gunesimm1 Alpaslanceylan benim kızım 5 aylık olmamıştı emekledi. Şuan 8 aylık koltuk kenarlarında falan yürüyor yada yürüme arkadaşıyla. Herkes cabuk yürür diyor ama cok-da hızlı emekliyor. Nette okuduğum kadarıyla hızlı emekleyen bebekler geç yürür diyor bakalım artık
Alpaslanceylan Damla_K bızımkıde emeklıyor ama çok zor bı sure sonrada aglamaya abaslıyor . Nereye gıtmek ısterse dönerek gıdıyor 😂😂
Milazeynep Alpaslanceylan 7aylıkken emekledi 10 aylık yürüyor ama her bebekte farklı olabilir büyük kızım hiç emeklemeden 1yaşına girince yürümüştü
brns21 Alpaslanceylan siraliyordu ama kendi basina yurumuyordu bi kac kez denedi dustu korktu simdi tutamiyorum masallah evde kosturuyor☺️
YMN2009 Çocuğun bir yaşına kadar yerde olması beklenir sağlık açısından kol bacak gövde kuvveti açısından yürüyünce daha emin yürümesi için bu gerekli daha erken yürür bir kaç ay içinde