Alpaslanceylan Canım anneler bebeklerınız kaç aylıkta yürüdü ❤️ Benım oğlum daha 8 aylık ama emekliyor merak ettım heyecanla yurumesını beklıyorum
Esdoel Alpaslanceylan kızım 11 ayında oğlum 9 ayına 1 hafta varken yürüdü. Ama tavsiyem hiç acele etme gerçekten erken yürüyünce çok zor oluyor eğer ilk cocuksa peşinde koşarsın ama 2. İse 2 sine birden zor oluyor
Albayrakokur Kelebegimmmm nasıl oldu sizinde alıştırmalarınız olmuştur ne yaptınız yada bebeğiniz nasıl bi bebek heycnlımı sakin mi benimki mesela asla oturmk istemiyo uğraşıyorum elleinden tutp yrüyoruz çok seviyo sizdemi öyle yaptınız
MihraKus 1 yaşında ilk Adımlarını attı çok şükür ve hiç emeklemeden sıfır yani biraz kızım tombik totişini göbeğini kaldıramadı emeklemedi demişti doktorumuz yani her bebek emekleyecek diye birşeyde yokki