Mrs_Sunshine Zuzu88 Benimde bebeğim 4 aylıkken başladı 6. Aya girer girmez patladı iki dişi. Ve arka arkaya patladı. Şu an 15 aylık 14 dişi var. Şu an kan çanağı gözler ile yazıyorum. Aşırı zorlanıyorum 😴😴
Zuzu88 Mrs_Sunshine Tahmin edebiliyorum ya çok zor bi süreç.Bence tek tek çıkması daha iyi hem bebişlerimiz çok hırpalanıyor hem de biz çok yıpranıyoruz böyle bir anda çıkınca
Kuroneko 9 aylikken ayni anda yan kesici disleri cikti 11 aylikken 4 azı disi ayni anda çıkardı su an 12 aylik 12 disi var, kopek dişleri de geliyor doktoruna sordum tamamen genetik bir sorun yok dedi
Zuzu88 Emrem Kıyamam ya bütün dişleri mi kırıldı o şekilde?İnşallah diğer çıkacak olanlarda öyle bi sorun olmaz🙏
Elifeminask Zuzu88 canm normal korkma. Dis 3 aydan itibaren cikablir amerikan pediatri kurumu arastrdi bu zaman dilimi uygun
Ballokumu Zeynaa1 bizimki de öyle. Tüm ağlamalar huzursuzluklar birbirine girdi resmen. Kombo yapıyoruz bu ara sorunlarla