Selinsak Bizde 7 ay 21 günlüğüz bizimde 6 ayda başladı çıkmaya üstte 4 altta iki tane dişimiz var, üstten 7.dişimizde geliyor yavaştan 🙂 aynı şekilde biizm de 4 ü aynı anda çıktı çok huysuzlandı, uyku uyumadı.
Zuzu88 Selinsak Evet aynı anda çıkması bu yönden çok sıkıntı.Yaklaşık 2-3 aydır aşırı uyku problemi ve huysuzluk var meğer diştenmiş.
Zuzu88 Gamzesylu-06 1 yaşa kadar ilk diş çıkmayabiliyomuş geç çıkmasında da sıkıntı yok canım.Ama ben 4 tane aynı anda çıkınca bi tedirgin oldum şükür ki sorun değilmiş bayağı fazla bebiş var böyle çıkan
Emrem Zuzu88 benim oglum erken dış çıkardı erken emekledi geç yürüdü 🤣🤣🤣ama dişlerinde kırılmalar oldu hep😔😔😔
Zuzu88 Emrem Neden kırılma oldu çok mu ısırıyo sert şeyleri?Bizimki de aşırı ısırıyor sert şeyleri hem de.Kopmaz dediğim benim bile dişimle koparamayacağım iplikleri bile koparıyor sanki ön dişi hafif kırılmış gibi.Sizin de mi o yüzden acaba?
Ballokumu Zeynaa1 4 aylıkken dişi çıktığında belirtiler ne zaman başlamıştı acaba. Benim bebeğimin diş yerleri baya belli olmaya başladı. Emziğin ucuyla da dişini kaşıyor sürekli anlayamadım diş belirtileri mi başladı. Bizde diş genetik olarak erken çıkıyor acaba bebeğim de mi öyle olacak anlayamadım
eesmadere Ballokumu Merhaba bizim de 5 aylık çıktı. 0 belirti idi. Sadece göz kaşıma kulak kaşıma gece daha çok uyanma vardı. Bi gün anaa bebeğimin damağı kesilmiş benim yüzümden mi acaba derken bi baktım beyaz bişi😅 yani anlamadan çıktılar.
Zeynaa1 Ballokumu zaten huzursuz bir bebekti hiç belirti falan anlamadım bakıyorum bir beyaz çizgi var damağında anneme dedim oda sizin dişler hep geç çıktı dış değildir dedi 3 4 gün sonra elime değdi dismis 😂
Sarikuzumalp Zuzu88 normaldir bence bazı bebekler erken bazıları geç çıkarıyor sanıeım birazda genetik ile alakalı :) mesela benim bebeğimde 17 aylık 6 dişi var daha. Bebeğimle olanlar tüm dişlerini tamamlamak üzere nerdeyse bende arada kafama takardım normal mi diye ama artık normal geliyor yani geç yada erken bi şekikde tamamlanıyor işte soeun teşkil edeceğini sanmıyorum 😊
eesmadere Zuzu88 bahsettiğiniz durum bizde oldu. Doktorumuz normal dedi. Erken çıkınca ısırıyor ya herşeyi çok güçlü bir de minnacık kırılmıs kenarı. Artk nereye vurdu bilmiyorum. Bişicik olmaz 😊
Emrem Zuzu88 bilmiyorum ki canim valla önce çatladı gibi oldu sonra koku kaldı tek umarım sizinkinde böyle bir şey olmaz ama 3 ayın bitiminde çıkarmaya başladi
ballicorek_ahmet serebro ayyy bizdee 8 ay 8 günlük daha hic disi yok 3 gundur ateşlendi disten diye düşunuyoruz şisti ama patlamadi bi türlu
Zuzu88 eesmadere Aynen ya eline ne alsa hırsla çekiyo sanki önünden alan var😂Erken çıktı dişleri ama erkenden de kırılıp dökülcek bu gidişle😂
Ballokumu Zeynaa1 bizimki de öyle. Tüm ağlamalar huzursuzluklar birbirine girdi resmen. Kombo yapıyoruz bu ara sorunlarla
Zuzu88 Emrem Kıyamam ya bütün dişleri mi kırıldı o şekilde?İnşallah diğer çıkacak olanlarda öyle bi sorun olmaz🙏