Asyah- oglusumbal ozaman gerek yok kuzum eger cok soguk olur hissedersen sende dusuk tog alıp ıcıne zıbın giydirip denersin yanı bızımkıde sıcagı hıc sevmıyor
xrtalafx oglusumbal bizde aynıyız hala kundaklıyorum ama tulumlsrda bıraz kalın oldugu ıcın terlıyodu o zaman üşütmesi daha cabuk bendde donuna ellerını koyup kundaklıyorum 🥰🥰
oglusumbal Benimki donundanda çıkarir😂😂😂nasıl fena üstünü açıyor pijamasini Felan da yukarıya doğru çekiyor 😂
zehra76 Instagram’da ruyaniluykutulumu diye bir sayfa var kizlar. Kendileri dikiyor muslin ya da pazen kumaştan, bir bakın
Astalavistababy oglusumbal 22-23 derece LCWaikiki 1.7 tog çok memnunum tavsiye ederim geçen kış Şubat ayında doğmuştu ilk kışında çok hareket etmediği için almadım şuan 11 aylık 12-18 ay giydiriyorum kesinlikle tavsiye ederim