Elifmira2705 Benim kızımda 7 aylık asla üzerinde battaniye tutmuyor çok dönüyor carters polar tulum kullanıyorum çok memnunum içine bir zıbın birde tayt hem vucüdü sıcak oluyor hemde terlemiyor tavsiye ederim 🌺
Mervee35 oglusumbal Bn tog değerli almadım. Bime gelmişti 🤣🤣🤣🤣🤣 içinede ince patikli don ve uzun kollu zıbın giydiriyom sıcacık tutuyor. Gece ara ara kontrol ediyorum. Bi de internetten polar tulum aldım. Dönüşümlü giydiriyorum.belki fikir olur dedim 💋
Kirpapatyasi1 oglusumbal Beneğim 3.aydan itibaren kundaktan hep çıkardı ellerini. Bunu bi işaret olarak aldım ve kulunun altından sık olmayan bi kundak yapıyorum. Üstü ince değil biraz tepinince battaniyesini açsa da üşümüyo oda sıcaklığımız sizinle aynı. uyku tulumu bende düşündüm ama sanki içinde kayboldu daraldı gibi geliyo bana nedense
oglusumbal Kirpapatyasi1 Kolunun altında da yapıyorum canım ama elleriyle oynuyor kafasına çekiyor bende ondan korkuyorum
Asyah- oglusumbal bızım oda da oyle ama bebegıme tulum aldım giydirdim cocuk sureklı uyanmaya basladı birkaç gun boyle geçti sonra tulumu cıkarıp pijamayla yatırmaya devam ettim ve duzeldi sıcaktan uyanıyormus . Tulumum 1.7 ydi altına cok ince tayt ve kısa kollu zıbın giydiriyordum
oglusumbal Asyah- Ya o fazla olur o zaman benim bebeğim sıcaktan nefret ediyo çocuk evin içinde zıbınla gezince mutlu giydirince ağlıyor sürekli
Aselhafsa61 oglusumbal bende artık tulum soktum uyku tutumuna tekmeleyip üstünü aciyirdu aslında 3 4kere kalkıyorum bakmaya ama yinede bacaklari buz oluyordu simdi cok.sukur rahat ettik 3 ay 18 gunluk
Asyah- oglusumbal ozaman gerek yok kuzum eger cok soguk olur hissedersen sende dusuk tog alıp ıcıne zıbın giydirip denersin yanı bızımkıde sıcagı hıc sevmıyor
Alpyas oglusumbal 1 veya 1.5 tog alabilrsiniz hiç örtmesenizde bişey olmaz 3-4 aydan sonra iyice özgür uyumak istyorlar o yüzden tulum en mantıklısı
23082020 oglusumbal bnm evde sıcak ama sabaha karşı serinliyo bide sıcakta daha rahat uyuyo gibime geliyo cnm