Kagansmother sağlık ocağında sadece boy kilo baş çevresi ölçülüp aşıları yapılıyor sizin oradaki nasıl bilmiyorum ama burda kıyafetleri ile tarttıklarından vücudunda annenin fark edemediği bir sıkıntı var mı bakmıyorlar ki baksalarda bir doktor kadar anlayabileceklerini düşünmüyorum 2 ay 14 günlük oldu oğlum sürekli sağlık ocağı kontrollerine ve aşısına gidiyoruz. İlk doktoru kontrolüne 15.gününde gitmiştik işitme testine gözlerine baktı fiziki muayenesini yaptı hashimato tiroidim vardı bebekte de olabilir diye onun kontrolünü yaptı mesela bu aklımdan bile geçmemişti benim.1 ay sonra tekrar gittik doktorumuz artık 3.ayda gelin dedi rota virüs ve menenjit aşısı için konuştuk onların tarihlerini belirledik gidince rota aşısı yapılacak ve kalça usg çekilecek. Üniversite hastanesine hoca muayenesine gidiyoruz kontrole ve o kata çıkana kadar ister istemez bir kalabalıkdan geçiyoruz ama katta sadece randevulu hastalar oluyor ve sakin oluyır imkanınız varsa böyle birşey yapabilirsiniz ya da özel hastane muayenehane de tercih edebilirsiniz hastalık bitecek diye beklersek daha çok bekleriz.