Kagansmother içiniz rahat etmiyorsa her ay goturmesenız bıle eger sehrınızde varsa pandemı hastanesı olmayan bı hastaneye yada özel muayeneye 2 ayda 1 veya 3 ayda 1 goturebilirsiniz, sadece boy kılodan zıyade cocugun hareketlerıne, bas tutusuna felan da bakıyorlar, en azından ıcınızde kalmaz. Birseyi var mıdır yoktur ama mesela 4. ayda demir ilacını bazı doktorlar saglık ocagınınkını onermiyor yada 6.ayda ek gıdaya baslamadan hele de ilk cocugunuz ise mutlaka gitmek gerekli, özel asıları yaptıracaksanız planlamasını doktorunuz yapacak yınerota asısı 2. veya 3. ayda baslıyor gibi gibi durumlarda var