Yesillimon Bak bende son kez diyorum beni gördüğün an görmemezlikten gel çünkü ben öyle yapıyorum. Ben öyle yaptıkça ısrarla gözüme gözüme sokuyorsunuz kendinizi sorun çıkıyor. Benim konuşma tarzım kimseyi ilgilendirmez. İster eleştirirler ister ne haltsa. Ben kendimde iyi olmayan bir davranış görürsem bunu değiştirmek için uğraşırım. Demek ki görmüyorum ve bunun için uğraşmıyorum. Herkese canımlı cicimli konuşamam. Bazı şeylere sabrım vardır uzun uzun güzelce yazarım, bazılarına sabrım yoktur bu şekilde yazarım. Yazacağım şeye ve yazdığım şekle de kimse müdahale edemez etse de benim için bir önemi yok. Anlıyor musun?