Gamzeliyarim33 endişelenmeyin, bebeğinizde otizm belirtisi olarak söylenebilecek bir şey yok.
Bebeklerde kelimeleri unutma veya söylememe görülebilen bir şey. Benim kızım da bir ara parmak ucunda yürüyordu, doktora sebebini sorduğumuzda düz tabana yatkınlık olduğu için ağrı yapabileceğini, bu yüzden parmak ucuna kalktığını söyledi ve biz de ortopedik ev ayakkabısı alıp ev içinde de kullanmaya başladık. Sorun tamamen çözüldü.
İletişim kuramama, göz teması kurmama, ada tepki vermeme, kendi kendine sürekli aynı davranışları tekrar etme, yeme bozukluğu gibi durumların bir arada olmasıyla otizm şüphesi içinize düşebilir ancak. Bu anlattıklarınız sadece dönemsel şeyler, o yüzden korkmayın :)