Mehtap26 Benim oğlum 4.5 aylık chicco aldım alıştırma bardağını çok sevdi kendi de tutabiliyor akıtmada yapmıyor tavsiye ederim
Hunilianne Necla61 1 yasında nuk action cup kullanıyor pipetli olan. Rahat simdilik. Normal bardak gibi olanı da arkadasım kullanıyor magic cup o da memnun 11 aylık oğlu.
Miranbey Necla61 hayır pipetli olan modelide var benim dediğim pipetsiz,bardak şeklinde hiçbir şekilde su dökülmüyor cok memnunum
Ata0905 sempatiksebek wee aldık damlatti ama nuk daki mekanizma yada emzikteki sertlik derecesi ona göre ayarlı çektikçe akıyor onun dışında akıtma yapmadı .
Bellabells Deletedmom_29 ay kim diyor onu canım.benim bebeğim de sadece anne sütü ile büyüyor. 6 ayından beri chicco ve wee baby alıştırma bardağı ile su içiyor.gayrete tepeye dikmeyi biliyor.alıştırma bardağını yere bastırıp suyu her tarafa döktüğü için artık başka arayışlara girdim.