Necla61 ben 4 aylıktan beri tommee tippee alıştırma bardağını kullanıyorum mutlaka almalısınız herkese tavsiye ediyorum. İki başlığı var ilk başlığı biberon emziği gibi hem alıştırma bardağını kendi tutup suyunu içebiliyor alışıyor hemde suyu sevdiriyor. 6 aydan sonra suluk gibi bir ucu var onunla değiştiriyorsunuz akıtma damlatma vs hiçbişey yapmadı. Ben sırf mama kullanıyorum 1 buçuk aydır o yüzden su vermeye başladım diye bunu aldım siz de verecekseniz gözünüz kapalı alabilirsiniz kendi tutup içince bi mutlu oluyor ki sorma ☺️