Snyky şu an 11 aylık. 2 aylıkken başlamıştık relaktaz kullanmaya, 4. 5. Ay gibi bıraktık. Bebek büyüdükçe bağırsakları geliştikçe daha da rahatlayacak demişti doktorumuz. Yani bunun dışında bir şey yapmadık, tamamen geçirmese de bi nebze rahatlatıyordu. 5. Aydan sonra da pek bi sıkıntımız kalmamıştı. Şu an zaten hemen hemen her şeyi yiyor, alerjik reaksiyon gösterdiği herhangi bi gıda da hiç olmadı.