Snyky süt alerjisiyle laktoz intöleransı aynı şey değil. Laktoz intöleransı bebeğin anne sütünü sindirememesi. Zaten relaktaz gaz damlası değildir, laktaz enzimidir. Bebeğinizin sütünüzü sindirmesine yardımcı olur. Kaka tahliliyle ortaya çıkar. Benim bebeğim de uykusunda çok ıkınırdı kıpkırmızı olurdu, kakası da sizin tarif ettiğiniz gibiydi. Biz de 2 3 ay kullandık relaktazı, her emzirme öncesi 2 damla kullanıyorduk biz. 4 buçuk 5 aylık olunca bıraktık. Büyüdükçe, bağırsakları geliştikçe düzelecek.