Ayseoztrk57 sabahları erken kalkınca da aynı canım 8 de kalkıyor mesela ben 1.30 saat sonra uyutuyorum en fazla 40 dk uyuyor bende sabahları kaldırmıyorum kendi ne zaman isterse o uyansın istiyorum sonra da işte ⅔ saat sonra uyutmaya tekrar çalışıyorum ama az uyuduğu için sürekli mızmız oluyor uyku hali yani