Eylulum5 Nihal1 gece 1de yatıyor 12de kalkıyor(Tabi sabaha doğru emmek için uyanıyor)😂 kalkınca yarım saat sonra bidaha geri uyuyor falan tuhaf bi döngü,😂
Merveninmiskokulusu Nihal1 benim kızım sabah 8/9 da kalkıyor ama gece derin uykuya çok geç geçiyor son zamanlarda zaten uyku sorunumuz var 😬1.30 saat sonra tekrar uyutuyorum oda 40 dk anca işte
Merveninmiskokulusu Eylulum5 Gece birden öğlen 12 ye kadar emmiyor mu hiç canım😱benim kız ⅔ saatte bir emer kalkar gece
Kavinsmom 8 en geç kalkıyor 12 gibi tekrar yatıyor 3 gibi tekrar 6 gibi ufak bir şekerleme 9 da uzun uyku gece iki defa beslenme için uyanıyor
Eylulum5 Merveninmiskokulusu gece 1de emerek uyuyor zaten😂 sonra bırakıyor sabah 6 gibi bir daha emiyor sonra 8 gibi bir daha emiyor yattığım yerden emzirdiğim için ikimizde uykumuza devam ediyoruz çok şükür 🤗 sonra 12de kalkıyor bir daha emiyor şuan da da uyuyor mesela
Ayseoztrk57 Merveninmiskokulusu sabh ck uyutma sabh erkn kldr 2 dfa yatr ama 2.3 saat snra yatır usandır
Merveninmiskokulusu Eylulum5 Benim ki de keyfi isterse yanımda memede uyuyor yine 2 saatte bir uyanıyor canı istemezse hamakta sallayıp tekrar uykuya geçiriyorum 😬ama yanımda memede uyuyunca çok daha rahat oluyor ikimize de 😀
Necla61 @Yeapp pp#9069993 1 bucuk saat aralıkla uyuyo geneldee oglum 10 bucukta uyidu hala uyuyo suan ama gece cirpiniyo çok el kol aramızda yatiyor vuruyo bize uyku arasında
Miyonunannesi Sabah 6 en gec 7 oda nadırdır ama bunun sayesınde aksam erken uyuyo bu ayda en uygun olanı bu şekilde canım zaten zamanla gece yatma saatı ileriye sabah uyanması 8-9 a kayacaktır
Eylulum5 Merveninmiskokulusu valla aynen ben boşa beşik almışım hiç yatmadı desem yeridir doğduğu günden bu yana hep aynı yatakta uyuduk yatarak emziriyorum o da bende gayet keyfimiz yerinde😂 tabi ilerisi için nasıl ayrılıcaz onu da düşünmeden edemiyorum ama Allah büyük illa ki sıkılır benden herhalde😂😂😂😂