2balbiranne anlıyorum, demek ki müdahale etmeyi gerektirecek durumlsr olabiliyormuş. Hiç duymamıştım çünkü böyle özel bir durum olabileceğini. Ben de sandım ki nasıl ki duştan sonra vücudunu losyonluyoruz, yüzüne de sadece aynı sebeple sürmek isteniyor. Dışardan müdahalelik bir sıkıntı olduğunu bilmiyordum. Teşekkürler bilgilendirmeniz için.