cico-20 yani 4 gündür falan hiç uzun bir süre değil ara ara bebekler böyle yapar benim oğlumda çok yelteniyordu almamaya o aylarda da yapmıştı gece falan bir şekilde veriyordum gün için de de südüm hem az hem de uyumadığı için hem beni hem de göğüslerimi yoruyordu o yüzden vermem gerektiğini hissettiğim an mama veriyordum sonra 7 aylıkken falan 3-4 günlük bir red daha yaşadım sabaha kadar göğüslerimin ağrısından ve kaygıdan uyuyamadım asla almadı ne gece ne gündüz 4. Gün bir sabah o yerde sırt üstü yatarken eline bi uyunacak verdim bende üzerine abamdım derken emmeye başladı ha Sonra ne mi oldu söyleyim o biberonla mama yiyen uyurken emzik alan ara ara anne memesini reddeden bebek 8. Ayın içinde ne biberon ne de emzik alır oldu öğğ öğ diye ittirdi hep o günden beri de almaz zaten. Sen ara ara teklif et özellikle geceleri sersemken ver ha almadı mı ikinizin de canı sağolsun meme yoksa sağ ver südün yoksa mama ver sağı solun sözlerini düşünme yavrun için en doğru kararı sen verirsin annesi sensin çünkü rahat ol bebeğini de etkiler gerginliğin