cico-20 tabi ki de bu kadar zorlamaya ne gerek var? Amaç bebeğin ihtiyacı olan gıdayı alması ve sağlıkla büyümesi değil mi? Sadece fiziksel değil psikolojik sağlığı da önemli çocuğun ve sizin.siz bu şekilde her ikinizi de yıpratıyorsunuz.Siz ve bebeğiniz nasıl rahat ediyorsanız en önemlisi de bebeğiniz nasıl istiyorsa o şekilde besleyin, dışarıya kulak kapatın.Evet meme emmesi tabiki en iyisi ama istemiyorsa zorla mı yani? Verin biberonu o halde.Ayrıca biberonu ve emziği en ihtiyacı olduğu aşı gününde bırakmışsnız bu da yanlış.bu tarz günlerde bebeker desteğe ihtiyaç duyarken elinden bütün destekleri alınmış siz lütfen dışarıyı dinlemeyin, bebeğini emziren de annedir, biberonla mama veren de annedir hatta çok da güzel annedir.. ara ara memeyi sunarsınız bebeğe olmazsa eds yöntemi vs vs ama istemiyorsa lütfen zorlamayın kendinizi de onu da yormayın siz güzel bir annesiniz emin olun anne olmak için sütünüzün olması gerekmez…