Naciyedinc 😊 Belki de annesi yorgunluktan bebeğin ağladığını duyamayacak kadar derin uykudaydı, bu ihtimali (ki yüksek ihtimalle zaten böyle oldu) hiç göz önüne almıyorsunuz. Ee bebek kelamını duyuramıyorsa ne yapmak lazım o vakit? Evet bebeği uyandırmamak lazım ama bunun da bir sınırı var, o kadar küçük bir bebek için de bu 5 saattir. O ayda bir bebek için ben sarılık ihtimalinden de bahsetmiyorum, kan şekeri düşüklüğünden bahsediyorum, bu sizin de başınıza gelebilir ve siz yetişkin bir insansınız, bir bebeğin ise bedenini ağırlığını ve alması gereken miktarda mamayı sizin bedeninizle orantılasak 5 saat zaten oldukça ciddi bir süredir.