Mehtap44 2 buçuk aylık kızım en son sabah 6 da mama yemişti öğlen 3 e kadar hiç ağlamadı bende uyanamadım o kadar saat aç kaldı. Böyle bişey yaşayan anneler var mı
Nescafe Mehtap44 tiroid değerlerine baktırdınız mı hiç ? Benim kızımda o aylarda bu şekildeydi uyku nedir bilmezdi uyuyunca da uyanmak nedir bilmezdi tiroidi yüksek çıkmıştı .
esmerayes Mehtap44 uykuda bi beslenme o kadar saat uykusuz kalinca uykuya daha cok ihtiyac duymus demekki bisey olmaz korkmayin aciktigini hissetse uyanirdi zaten
Mehtap44 iyikianneyim61 aynen öyle hiç uyanmadı. Çünkü Sabah 6 ya kadar uyumadı çok huzursuzdu ve çok uykusu vardı. Derin uykuya dalınca uyanamadı sanırım. İlk defa böyle bişey oldu bende alarm vs kurmamıştım nasıl olsa acıkınca ağlar diye. Ağlamayınca o kadar saat aç kaldı😔😔
Mehtap44 Clk7 Ben 8 gibi uyudum bikaç gündür bebeğim çok huzursuzdu çok uykusuzdum bende uyanamamışım
iyikianneyim61 Mehtap44 9 saat uyanmamış masallah. aciksa mutlaka aglar uyanırdı diye düşünüyorum gecede hic uyumadi demissinis çünkü. sonrasinda kalkip yedirdiginiz sanirim bisey olmaz
Clk7 Mehtap44 uyku süresi max 3 saati geçtiği an siz uyandırın ve tekrarı olursa bence doktora götürün ertelemeden değerlerine baksınlar
Mom62636362 Mehtap44 bebeğiniz çok küçük, kan şekeri düştüğü için uyanamamış bile olabilir, sizin her şeye rağmen uyandırıp beslemeniz lazım
Mehtap44 Clk7 haklısınız alarm kurmaya başlamalıyım tekrar. insanlık hali çünkü yorgunluktan uyanamayabiliyorum
yasminiannesi Mehtap44 Mehtap44 bendede bir kaç kez öyle oldu birşey olmaz takmayın kafaya. Ama alarım kurun MUTLAKA BEN öyle yapiyom kızım 6 aylik 5 saate bir doyuruyom uykudan kaldirip
Mehtap44 Nescafe ilk defa böyle bişey olduğu için bilmiyorum açıkçası. Normalde 3 maksimum 4 saatte uyanırdı. Sanırım fazla uykusuz olduğu için uyanamadı
Miraveben Bence bırakın benim kızım doğduğundan beri gece beslenmesi çok istemez ilk 1 ay belki onun dışında ben uyandırmasam uyanmaz şuan 3 buçuk aylık ve hala öyle doktorlar ellemeyin diyor uyuyorsa uykusu bölünmesin acıkınca uyanır zaten
Nescafe Mehtap44 teşekkür ederim çok şükür gelişiminde sıkıntı olmadı. sürekli takip edildi ama şimdi iyi ☺️🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Kulahci Mehtap44 2.aydan sonra doktorlar uyuyosa uyandırmayın diyolar zaten acıksaydı uyanırdı sarılık zamanı geçmiş sonuçta dert etmeyin birşey olmaz bebeğiniz size kıyak geçmiş ne güzel 😊