Dyg_snsl benim sezeryanim yapiştirmaydi canim dikiş değil di cok kolay 2 tane doğum gecirdim ama tayt korse takinca ağri oldu sanki amelyt yerm patlycak gbi sonra normal korse aldm iki dogumumda da onu kullandm cok rahattm hic sezeryan ağrisi cekmedim birazda bünye meselesi aslnda