Dyg_snsl Göbeğinizi nasıl erittiniz? korse kullanmaya ne zaman başladınız ?tayt korse mi normal korse mi kullanmalıyız ?
Nazomi16 Dyg_snsl Pentiden tayt korse aldım hemen kullanmaya başladım..diğer korse ler ile hiç rahat edemedim..ama Pentiden aldığım ile çok rahat ettim hatta hareketlerim çok rahatladı hala kullanıyorum 30 günlük olduk..
almila37 Dyg_snsl iki sefer doğum yaptm sezeryan ikisinde de doğum yaptğm akşam taktim korseyi 1 ay kadar fln çok çok faydasini gordum korseyi cikarttğm zmn gobek dikislere baski uyguluyrdu yürürken cok cnm aciyordu ama korse gobeği yukari cektiği için dikislerim fln rahatto hemen toparlandm.Bu arada normal yarim korse taktm tayt korse dikişlere geldiği icin dikişleride sıkıyor o yüzden çok sancı yapiyor
Nazomi16 Merve2756 bende öyleydim hatta dedim içimde bitane daha bebek unuttular sanırım diye ama korse yi giyince çom rahatladım göbeği baya gitti 20 günde tabi uykusuzluk va herşey dahil bebekle ilgilenmw alışma evresi derken 20 günde 13 kg verdim 🤩
Dyg_snsl @Nazomi16 bende az önce bi tayt korse sipariş ettim de termal olandan umarım faydasını görürüm
_mucizemmm Hastahaneden çıktık eşim karşıdaki medikalciden normal korse aldı büyük bedenini aldırdım kendimi biliyorum sıkıntıya gelemem 😀eve geldik annem korseyi bağladı yaklaşık 2.ayın sonuna kadar kullandım artık korse bir kaç tur atmaya başladı belimde küçük bir şey kaldı göbeğim şimdi S beden alıp tekrar takacağım ben faydasını gördüm sanki hiç doğum yapmamış gibiydi göbeğim🤣🤦🏽♀️Hem bel ağrım içinde çok iyi oldu dik durmamı sağladı
ufuk0505 Dyg_snsl önce esnek korseyle başladıö sonra yamuna korse taktım halada kullanıyorum faydasını gördüm. Sezaryenden 20 gün sonra takmaya başladım özellikle yamunanın korsesi mideye baskı yaptığı için tokluk hissi veriyor normalden az yiyorum
Dyg_snsl @Nazomi16 bende spinal sezeryan doğum yaptım 15 günlük olduk göbeğimin çoğu gitti ama kalan çok rahatsız ediyor bakalım bu korse işe yarayacak mı
Lilav21 Sezeryandan 1 hafta sonra tayt korseyle başladım diğer korse canımı acıtıyordu,2 hafta sonra normal korse kullanmaya başladım yaklaşık 2 ay kullandım tekrar 34 bedene indim 🥰 hiç göbek kalmadı 4 ay oldu
Dyg_snsl @almila37 tayt korse almakla hata mı ettim acaba ya benim dikişlerde ağrı yok kullanınca ne olur bilmiyorum
Nazomi16 Dyg_snsl tayt korse derken koltuk altına kadar çıkıyor değilmi benimki öyleydi yani göğüs altına kadar çıkıyor olması lazım
almila37 Dyg_snsl benim sezeryanim yapiştirmaydi canim dikiş değil di cok kolay 2 tane doğum gecirdim ama tayt korse takinca ağri oldu sanki amelyt yerm patlycak gbi sonra normal korse aldm iki dogumumda da onu kullandm cok rahattm hic sezeryan ağrisi cekmedim birazda bünye meselesi aslnda