Tirtil35 merhaba gülcan hanım kan testi yaptı 6 aylıkken kendisi yaptı. Kan testinde değerler sıfır çıkınca tam da ek gıda dönemindeydik küçük küçük denememizi istedi kendisi. Denedik hiçbir alerjisi kalmamıştı. Bu sebeple yama testine göndermedi. Ama kendisi gönderiyor diye biliyorum ben. Eğer sonuçlar iyi çıkmazsa yama testine göndermek zorundayım diyodu demek ki anlaşmalı bi yeri var. Kendisine sorabilirsiniz