Busranehirmila yani ne kadar tavsiye etsem az kendisini bizde hastaneye götürmüyoruz dediğiniz gibi. Alerji testini kliniğinde yapıyor hemşiresiyle beraber oldukça temiz hoş bir kliniği var kan testi isterse alt katta laboratuvar var o laboratuvarda çalışan hemşireler bebekten kan almada deneyimli. On kere kan aldırmışızdır heryerde herhalde bu alerjiydi sarılıktı meselelerine gerçekten neler çektik kan aldırırken ama orada inanılmaz basitti şak diye bitip gitti şimdi 9. Ay tahlillerinide orda aldıracağım kan tekrar psikolojik strese boğulmak istemiyorum çünkü 😅 yani size şöyle diyeyim gezdik gördük elli tane doktor kimse çözemedi hasan bey çözdü adam tek tek anlatıyor ne istersen sor dinliyor saatlerce istediğin zaman yaz ara hemen cevaplar hiç üzmez. Sonuçta tıp fakültesinde dekanlık yapmış bir çocuk alerji uzmanı bu izmiri geçin türkiyede başka alerji uzmanı dekan mı var 😅