dontsleppyunhappy birboncukannesiiii ya çok teşekkür ederim canım 😊 bizde alerjik egzamalıyız, popo arası kızarık ve bacak arası, sanırım ayrık durmadı gı için. Tabi alerjide başlı başına bir sebeb.
Esilaninannesii Eylul-aynur yaaa bak bunu bilmiyordum bu da olabilir yani dimi altta iki dişimiz çıktı ama sanırım üst kaşınıyor biraz da şişlik var gibi ama öyle patladı patlayacak değil bundan kaynaklanır mı sizce
Eylul-aynur Esilaninannesii evet kesinlikle ben doktorla konuştum hamazinc önerdi ve bez değiştir dedi komili ve prima dönüşümlü kullandım