birboncukannesiiii bu pomad dediğinz sarı olan mı mavi olan mı. Sarının üstünde pişik fakan yazıyor, bende ondan almayı düşünüyorum o yüzden sorayım dedim, mavi bende var ama sürüyorum bi işe yaramadı, üstüne pişik kremi de sürüyorum. Siz nasıl yapıyorsunuz.