Cennetinsusu eger kilotlu bez takiyorsaniz, bir süre uyandirmayin. Kendisi uyanirsa sadece götürün. Eminim kendisi alisacak. Benim oglum yeni 4 yasina girdi ve yaklasik yarim yildir gece kalkmiyor artik, sabaha kadar beklemeyi ögrendi veya daha dogrusu kaslari gelisti. O kaslarin gelismesi biraz vakit alir, bu yüzden ilk önce uyanmalar baslicak geceleri 1 en fazla 2 defa, daha sonra ise artik cok nadir uyanacak. Bu yüzden uykusunu bölmeden bekleyin, kendisi uyanacaktir, en ufak ses verdiginde hemen gidip sorun ve kaldirip wc ye götürün. Bezini hep kontrol edin. 1 ay kuruysa artik takmayin. Benim oglum toplasam 2-3 defa az miktarda kacirmisti ama o kadarda normal. Kendisi agladi bizde sorun olmadigini söyledik korkmasin diye..