Nescafe Yok fayda etmez onlar biliyor bunu zaten diyorum ya bilecek yaştalar kendileride benim bebeğimden daha mızmız bi bebek büyütmüşler anlatıyolar hep şöyle uyumazdı bilmem ne diye benim bebeğim neymiş ki hiç ağlamıyormuş böyle dediklerinde dahada insan sinirleniyor