Zebeb saçını başını yolarım öyle insanın. Pandemiden kaynaklı kimse gelmiyor zaten . Annem teyzem gelir sadece. Onlarda oğlumun uyku saati geldiğinde gider ya da oturma odasının kapısını kapatırız, telefonlarının sesini kapatırlar ve alçak sesle konuşurlar benim korkumdan.