Canım ben 36 haftalık hamileydim korona olduğumda eşimle birlikte geçirdik. Belirtiler soğuk algınlığı gibiydi koku ve tat kaybımız vardı sadece. Çok şükür hafif atlattık. İlaç kullanmadım aynı şekilde eşimde ilaç kullanmadı. 10 gün karantinada kaldık. 10 günün sonunda ikimizin de testi negatif çıktı. Bol bol meyve tükettik. Ihlamur, nane limon, elmalı tarçınlı çay falan yapıp içtik sanki soğuk algınlığıymış gibi. Madem bebeğin var emziriyosun belirtilerin çok ağır değilse hafif atlatıyosan ilaç kullanma bence temizliğini yapıp maskeni takıp emzir çocuğunu