Dilaraya çok geçmiş olsun bende yaklaşık 1 ay önce geçirdim bebeğim 11 aylıktı doktor çok ağır geçirirsen emzirmeyi kes ilaç kullan dedi, kesinlikle emzirmeyi bırakmadım bebeğime de bulaşmıştı bol bol emzirdim 1 gün ateşlendi bir kaç günde soğuk algınlığı gibi burun tıkanıklığı yaşadı şükür onun dışında bir sıkıntı olmadı. Bende 5 gün baş ve eklem ağrılarıyla geçirdim. Siz de hafif atlatırsınız inşallah tez şifa diliyorum 😊