hafsakus aynısı benım bebegımdede oldu. Cok korktum ilk basta sonra 2 gun gozetim altında kaldı bisey olup olmadığının anlasılma si için. Beyin ultrason ve uyku eeg si cekıldı Allaha sukur hıc problem cıkmadı. Doktor zaten ilk başta gazdan olabileceğini soyledı. Gercektende gazını cıkarInca rahatlıdıyodu oyle oldugu zamanlarda.