hafsakus bisey sendromu diyorlar aynısı kızımda oldu 1 dakikayı asmaz, siz seslenince veya eline koluna bacagina dokununca yapmayı bırakırsa, göz sürekli bir noktada odak halinde değilse 6 aylık olunca geçiyormuş. Kızım da videoya almamı istedi doktorum iki doktor da izledi videoyu 6. Ayda geçer dedi 5. Ayın ortalarına doğru yapmamaya başladı şuan 7ay 9 günlük hiç yapmıyor. Korkulcak bir şey yokmuş sadece o öyle yaptıkça dikkatini dağıtın kucağınıza alın şarkı söyleyin oyuncak gösterin zamanla geçecektir