01.10.2020 doğumlu bebeğim 3 gündür bana kan kusturdu. Gaz,huysuzluk,sürekli ağlama,uyumak istememe, meme reddi, salya ne ararsanız var artık çıldırmak üzereyim. Alerjisi var diye aç geziyorum gaz yapmasın diye bişey yemiyorum biraz düzelir gibi oluyo bu sefer ya aşı ya atak başlıyo ne zaman normale dönecek bu çocuklar Allah aşkına 5 çocuk yapan insanların çocukların atak matak yok muydu ya delirecem nolur bişey diyin 😓😓😓