Yahu benim kız gitti yerine başka bir kız geldi sanki..huysuz ağlak uyumayan bir bebe oldu gündüz 13.30 dan beri hiç uyumadi diyebilirim uyuyor 10 dk sonra uyanıyor uykuya geçene kadar kan ter içinde kalıyorum az önce uyudu ah tamam gündüz uyumadı simdi 2 saat uyur dedim yok anacım 15 dk bile çekmedi uyandı 🤦♀️ neden böyle oldu anlamadım 3. Ay atağı diye birsey var mi guzel anneler.. varsa kaç gün sürüyor ne olur var deyin de derin bir oh çekip en azından geçici olduğunu bileyim 😀 bu arada kızımın dogum tarihi 02.10.2020 💕