Kelebegimmmm kızım 15 aylık sabah uyanınca 180 cc pınar devam sütü içerisine 2 hamm keçisütlü büskivi , saat 11 civarı zeytin peynir ekmek ıhlamur ve yA çok açık çay karışımı kahvaltı ( kızım başka türlü yemiyor) veyahut lor peynirli tereyağlı yumurta tava da omlet şeklinde sonra 1 gibi uyku 2 de uyanır o zaman da kıymalı tahıllı sebze çorbası , 6 ya kadar eline dilim elma veya kraker veririm az da olsa kemirir 6 gibi biz ne yer isek keyfi isterse balık , tavuk , patates, pilav var ise yer bir miktar yemezse 180 cc mama veririm . Sonrası meyve püresi veya meyveli muhallebi (tam yulaf unu ile ), erken uyursa bu şekil geç uyursa bunların üzerine 150 cc ama içer ve uyur Erken uyuduğunda da gece mutlaka 180 cc içer 3 civarı.. tüm bunları 13. Aya kadar severek yiyordu Son iki aydır telefon olmadan asla ağzını açmıyor telefon eşliğinde veriyorum 🤦♀️ azı dişleri çıkıyor ondan sanırım..