Kizlar ya benim de ilk bebegim ve cok tecrubesozdim hep kafa ustu yatırdım ve bildiginiz arkasi dumduz oldu kaynanam felan.gorunce uyardilar onkar benden uzaktalar… ama olan oldu cok canm sikiliyo suanda tam 4 aylik ve ben bir aydr hep yan yatirmama ragmen hic duzelmdi napmam lazim doktorluk birseyi var mi bu durumun beyin gelisimini gmfelan etkikiyor mu ve su saatten sonra degisir mi