Merhabalar benim bebegimde prematüre dpgmustu. 42 gün kuvezde kaldi ve tabi tek yöne yatırdiklair icin inanilmaz yamulmus yüzü asimetrik bir hal almisti. Görünce şok olmustum. Nasıl düzelticem diye cok ugrastim . Cok yönlü yatırdım özellikle yüzüstü yatırdim. Su an 8 ay 20 günlük cok şükür düzeldi cok hafif var onu da ben fark ediyorum. Yatıslara d vitaminne dikkat etmelisiniz. Bana doktoru 9 ayına kadar yüzde 98 düzelir ilerki yaşlarinda tamamen düzelir dedi . İnanmiyordum korkuyordum düzelmicek diye ama cok şükür düzeldi. Dedigim gibi yüzüstü yatrma önemli.