Prensiminannesi 😂 aynı benı ve eşimi anlatmışsın senle biz aynıyız eslerımızın cvbları bile aynı ama şuan ben o cümlelere bile okadar muhtackaldımkı sana anlatamam esimle hep bu yuzden kavga ederdik Baska bısey yoktu benı sevdgını solemedın sabah ise giderken opmedın yatarken sarılmadın hamıleyken karnımı oksamadın benı hıc m. Etmedin bılemm ne hep dua ediyordum benım degerımı anlatacak bısey ver Allahım dıye şimdi Bi görsen halımı ben lohusayken astsubaylığı kazanıp gttı ve egıtımde eve sadece hafta sonları gelıyo bazende 2 ayda bı okadar pişmanımkı onu kırdıgm hergune ve okadar eksik dualar etmısımkı suan birbirimizi cok ozluyoruz bıraz uzun oldu hakkını helal et ama bızı gördum resmen demem okı sakın eksik dua etme kocn yanında bosver o sarılmasada ilk sen sarıl op İnan yokluklar cok daha kotu