Prensiminannesi benımkıde aynı ya calısıyordum sımdı evde oturup cocuk bakıyorum zoruna gıdıyo galıba neymıs o bakarmıs cocuga ne varmıs sen ıse gıt evı gecındır dıyo 😬emzırıcen mı dıyom sen sutunu hazırlarsın verırım dıyo🙈ama dıkkate alma umursama hayatını yasa gıt kendıne bak cocuguna bak ılgılenme nasıl gelıyo allah saglık versın napalım odunlar bızımkadar duygusal olmalarını bekleyemeyız anne olunca dahada duygusallastık ondan bu tramvalar bıde oncesı gıbı rahat degıl ler bı sorumluluk var bebeğin herseyı para masraf fatura yıcekler kıra bıde onların tarafından bakınca yanlıs anlamada ben kendımı odun görüyorum sence senı sevmese bu adam nıye mucadele versın bıde oyle dusun derım