arkadaşlar merhabalar
oğlum 7ay 17 günlük. ben memeden kopmasın diyerekten herkes gibi günde düzenli 3 öğün ek gıda vermiyorum. yoğurt peynir yumurta elma gibi şeyler veriyorum elbette arada karnabahar kereviz vs sanki bunları vereli pişik olmaya başladı sık sık altını alırım havalandırırım günde bir kaka yaptıgında mutlaka yıkarım desitin pişik kremimiz bu güne kadar cok iyi geliyordu arada sudocrem sürüyorum ama sanki iyileşmiyor panik yapıyorum