Aybuke_ hergun ayni saatte verceeksiniz anca oyle etkisini görürsünüz ama karnini ve ayaklarini sicak tutacaksiniz. Soguk almamasi lazim. Emziriyor iseniz ayaginizinda corapsiz olmamasi lazim. Tabi gazli yiyeceklerden de uzakd durun. Kimyonu demleyin yarin cay kasigi verin. Kolaylikla cikarir bende cok cektim gazdan 6 aylik oldu 4 aydan sonra azaldi tam anlamiyla bitmedi ama sukur kendi cikartiyor artik. Allah yardimciniz olsun