Nazzglr Biogaia bağırsak düzenleyici bir damla. Dolapta durması gerekiyor çünkü içerisinde canlı organizmalar varmış. Dolapta durmazsa dışarıda ölüyorlarmış sanırım. Etkinliğini kaybediyormuş. Eczaneden de eşim eve getirirken buz paketiyle göndermişlerdi. Ben de hep dolapta tutuyorum. Bozulduğunu sanmıyorum benim de öyle oluyor beyazımsı içerisindeki organizmalar olabilir 🤔🙄🙄