Kuroneko ben prima kullanıyorum ve bu sıkıntıyı yaşadım 5 numara kullandığım süre boyunca yazık çocuk sabahın köründe uyanıyordu bi bakıyordum bütün atlet pijama ıslak hepsi çiş olmuş iz illa oluyor ben 4 numara kullanıyorum valla bazen bakıyorum evet iz oluyor ama biraz gevşek bırakırsanız hiç bişey olmaz