Cgdmltr93 Bebişleriniz kaç kilo? Ne zaman geçmeliyim. 11 kg kızım 4 kullanıyorum 5 e geçsem mi. 5 numara 15 kg+ diyor ama bilemedim
Sinem2 Cgdmltr93 hangi marka bez kullanıyorsunuz? Molfixin kalıpları küçük biraz diğer bezlere göre. Kızım şuan 9 10 kilo civarı. Nerdeyse 1 aydır 5 numara kullanıyorum. Evde diğer kızımdan kalan sleeppy 5 numara bezler var onlar hâlâ büyük geliyor
Sinem2 Cgdmltr93 5 numara alıp bı deneyin büyük gelirse koyarsınız kenara daha sonra kullanırsınız, gelmezse 5 numaraya devam edersiniz.
Kuroneko Prima kullanıyorum 12 aylik 10 kilo biraz sıkmaya basladi sanki bizde de. 4 numara da 9-14 yazıyordu ama ben 7 kilo olduğunda basladim sıkmaya başlamıştı çünkü. O kilo aralığı pek gerçekci degil gibi bu paket bitsin 5e gececegim
Senemasil Kuroneko eğer 10 kiloysa bebeğiniz 5 numara büyük gelir benim oğlum 10 buçuk kilo 5 numarayı denedim büyük geldi ve gece değiştirmediğimiz için sabaha kadar sızdırma yapıyor 4 yada 4+ tavsiye ederim tecrübe edindiğim için söylemek istedim
Umut2019 Bebeğim 9.5 kilo uzun zamandır prima premium ve aktif de 5 kullanıyoruz bence geçmelisin 4 iz yapıyo çünkü 👍
_Nehirim Cgdmltr93 bebeğim yaşına girecek neredeyse 2-3 aydır 5 numara bez kullanıyoruz kilosundan ziyade bi ara çok kaka taşırıyordu bebeğim dedim acaba bez mi küçük geliyor 5 numaraya geçtik o yüzden 🤷🏻♀️ Ya o bez olayı da biraz değişken bence 🙄
Mommy_ Cgdmltr93 Hangi marka beziniz? Mesela ben Molfix kullanıyorum. 5 numara 11-18 kg arasi. Oğlum 13,5 kg su anda.
Kuroneko Senemasil aa cok teşekkürler boşuna almis olacaktim sagolun. Iz yapinca tereddutte kalmıştım
Esraesahyu Cgdmltr93 canım benim oğlum da 11 küsür kilosu Bi kaç aydır 5 kullanıyorum bim in bezi gayet rahat sıkmıyor büyük De gelmiyor
Cgdmltr93 Esraesahyu heh tamamdır çok iyi oldu. Diğer markaları bilmiyorum o Yuzden kararsız kalmıştım ama bende Bim kullanıyorum 5 alayım artık
serebro Cgdmltr93 oğlum en son 9.5kg idi 4 numara sürekli taşırıyordu artık 5numara kullanıyorum. 2 aydır kilosunu bilmiyorum. 4+hicbir fark yok bence adı 4+sadece 🤣 bir değişiklik görmedim 5 aldım
Beyaz95 Cgdmltr93 7ayinda 8600du simdi simdi 8aylik 9kilodan fazladir bence ama 10kilo deyildir eminim 5numara sleepy kullaniyorum 9ayinda 6ya geçerim diye dusunuyorum
Senemasil Kuroneko ben prima kullanıyorum ve bu sıkıntıyı yaşadım 5 numara kullandığım süre boyunca yazık çocuk sabahın köründe uyanıyordu bi bakıyordum bütün atlet pijama ıslak hepsi çiş olmuş iz illa oluyor ben 4 numara kullanıyorum valla bazen bakıyorum evet iz oluyor ama biraz gevşek bırakırsanız hiç bişey olmaz