Kuroneko Iste bende mevlut yapamadim pandemiden dolayi, dogum gunu de yapamayacagim fotograf cekimi yaptiracagim onun icin guzel bisi olsun diyorum pastasi. Fazla bisi yiyemeyecegi icin fotograf cekiminde 1-2 minciklar agzina goturmeye calisir tamam sonra alirim elinden zaten diye dusunuyorum 🤭