Hatce2525 Merhaba. Esim tip1 diyabet.Korkulcak kadar yüksek değil deĝeriniz, ama dikkat etmezseniz riskli, giderek yükselebilir. Temel mantık şu. Sık sık az az beslenmeniz gerekir. Karbonhidrat alımınızı sınırlandırmalısınız. Pirinç yerine bulgur normal ekmek yerine tam buğday ekmeği gibi. Biraz dikkat edip tekrar ölçtürün.