Mom013 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ay ne tatlısınız bakıp link koymuşsunuz çok teşekkür ederim zahmetinize😍 ilki çok güzelmiş gerçekten buna mutlaka bakıcam
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Mom013 ben severim yardımcı olmayı, ilk ikisini de çok beğendim. İndirimde outlet kısmımdada čok güzel montlar var. Normalden farksızlar zaten sadece indirime girmiş oluyorlar. ☺️
ayseadem Mom013 bende kızıma astronot mont aldım çok memnunum sezondan önce almıştım 190 veya 180 olması lazım ama ben 90 a almıştım outlet olarak hem bacakları da üşümüyor ☺️☺️
Bsrylmz Cakmakemel annanesi hediye almıştı bende fiyatını şimdi öğrendim😂 ben de çok seviyorum lcw bebek ve çocuk ürünlerinde çok başarılı buluyorum hem uygun hem kaliteli hem geniş ürün aralığı var 😍
Ebruli101 Mom013 Eylül gibi 130 TL ye almıştık içi yünlü 18-24 almıştım daha büyüğünü giyemez şu anda çok sıcak tutuyor İnşallah seneye de giyerse 😆
snyck Mom013 Ben memnunum orta kalınlıkta aldım kalın olanlarda çocuğun hareketleri kisitlaniyo birde 1 numara büyük aldım güzel oldu
ilkgozagrimm Mom013 lc de degilde en ucuz bebek market diye bi site var montlar 35 tl ben kızıma aldım içi polarlı bugün giydirdim sıcacık tutuyor hemde fiyati da uygun https://imgyukle.com/i/aB4fMh
Kereminannesiii Mom013 oğluma kullanıyorum gayet güzel ve rahat içi tüylü olandan tercih ettim. Kalıbı da tam kalıp büyük ya da küçük gelmedi